Love is something special ♥

Har spelat UNO spelet med den maskinen med familjen hela kvällen, fikat julkakor och ätit glass. Nu är jag mätt och belåten och ligger i sängen och läser bloggar. Ska snart kolla lite tv och sova.
Men innan jag somnar ska jag titta i min julklapp jag fick av älskling. En bok med massa bilder på oss, dikter, låtar som är våra och minnen, den är så otroligt fin och tårarna rann på julaftons kvällen när jag satt och läste i den. Han är så underbar min Erik och jag älskar honom så otroligt mycket! ♥

Gullig bild på mig och Erik när vi skulle gå till Filip och Sofie förra fredagen. Jag hade en stor halsduk så jag knappt kunde vrida huvudet och Erik hade lånat pappas lapinkulta-mössa haha! det var trots allt snö och minus grader ute ;)


Boken, en av dom fina julklapparna jag fick av Erik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0