Göta kanal 3

Var ju på bio idag med Erik, hans familj, mormor, morfar, moster och farmor. Blev hämtad klockan 12 så hann därför inte skriva imorse.
Gick upp vid 20 över 10 för att våga mitt hår med vågtången jag fick i julklapp av mamma och pappa. Hade den på 200 grader och när den är som varmast så lyckas jag såklart bränna halsen, har ett brännmärke där nu och har riktigt ont!
Bion idag var bra :) Blev hemkörd och var hemma vid 3 men då var inte min familj hemma för dom bestämde att dom också skulle se göta kanal 3 när jag åkte. Så när dom kom hem hade dom köpt MAX-mat för vi skulle ha det lite mysigt, nu sitter vi och tittar på alla Anna Ankas jul repriser och jag ska snart upp och spela Wii tror jag, har glömt att skriva att jag, Linus och Ida fick det som morgonpresent på julafton. Det är riktigt kul och man får träningsvärk, eller iallafall jag har fått det haha.
Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0