Dan före doppare dan

Godmorgon!
Vaknade för 1½ timme sedan, det är bara för att det är julafton imorgon så är jag så spänd så jag vill inte ens veta hur tidigt jag kommer vakna imorgon. Drömde t.o.m att jag öppnade dom 3 julklapparna jag fick av Erik inatt haha, jag är hopplös när det kommer till paket och överaskningar för jag blir så sjukt nyfiken. Natti Nyfiken skulle jag hetat igentligen.
Nu snart ska familjen börja julstäda hela huset, jag vet att dom kommer stänga av modemet till internet så att inte Linus, jag eller Ida ska smita in på sitt rum med någon laptop. Inte för jag brukar göra det men mamma och pappa vill vara på den säkra sidan ;) Så får skynda mig att skriva klart detta för jag hör att dom har vaknat där nere nu. Vi hörs när jag har städat klart okej?

Han här och jag måste vara släkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0