Dagens bilder:


Här har ni bild på mina "chokladbullar". Heter man Nathalie och har en liten väska som det inte får plats en burk i tänker man inte längre än att man lägger dom i en påse i väskan tillsammans med alla böcker. Lite mosade, gott med deg iallafall. Kom på idén att jag ska börja sälja färdig deg på Willy´s och då sa Emma att det var smart eftersom det redan fanns pärlsocker på dom. Något ni skulle köpt?


Cola är kär i mig och flyger efter mig vart jag än går, så har inget annat val än att ha han på min axel och då får man min undulat Gucci också på köpet eftersom hon älskar Cola, hon har ADHD. Kan fan inte sitta stil i en sekund och biter så sjukt hårt ifall man råkar göra något dumt + att hon ska sitta Colas rygg vilket han hatar.
Cola är iallafall söt som bygger bo i min mössa (bilden)

Nu ska jag gå och duscha och sen gå och lägga mig för jag är trött. Imorgon kommer Ida hem klockan 12 så då åker vi till Center Syd och fixar dom sista julklapparna, men det skriver jag mer om imorgon när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0