Bilder tagna innan juldansen

Kom ut ur duschen och skulle hitta sladden till kamran för att lägga in bilderna från idag. Jag hade sladden senast i söndes och har redan lyckats bli av med den? Smart Natti! Men jag är ändå smart när jag kom på att mitt minneskort kan man ju sätta i laptopen och överföra bilderna via den. Så jag gjorde det och det tog 100 gånger så mycket snabbare som med sladden! Här får ni bilderna och sen ska jag sova. Läraren på min första lektion imorgon är inte där så jag börjar halv 12, tar bussen kvart över 10 imorgon, skit skönt!
Varsågoda:


(Förlåt Tilda jag testade lucia linnet du lånade haha) Malin ville att jag skulle leka Jesus, jag fick verkligen till det va?


Jag och sötnos Sara, fick inte ens ta av mig linnet innan bilden togs haha. Observera min snygga disco-tomteluva som jag lånade av Malin!


Enda "normala" bilden på oss på bra håll, ja ni får se bilderna nedan så fattar ni varför inte dom andra är "normala"...


Okej denna var också söt & normal men här kommer dom andra..


Vi sa till Malin att inte ta närbilder, hon säger "okej då ställer jag mig bakom den blåa linjen" ja såhär blev resultatet, ser man ens oss? haha, den fina granen ser ni iallafall


Jag & Sofie sabbar bilden, men Sofie rör sig så det ser ur som om hon inte gjorde samma som jag. Och fråga mig inte hur jag står? haha


Sista bilden, erkänn att vi är rätt söta och onormala? :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0