Aj...

Blev precis hemkörd av Erik, hans mormor och hans mamma. Dom skulle till malmö för att köpa julklappar och jag fick inte följa med för Erik skulle köpa till mig haha. När jag skulle gå av bilen så kom jag ingenstans, kollar bak och ser att mitt ringfinger sitter fastklämt i bildörren, så fick öppna dörren igen för att komma loss. Först kändes det ingenting men efter ett tag blev fingret blått och det pulserade och jag hade så sjukt ont + att det är svullet nu.. Men jag ska inte klaga!
Sitter i soffan nu och väntar på att mamma & pappa ska komma hem med bullar. Sen ska jag städa mitt rum och handla mat tills ikväll. Erik kommer till mig lite senare igen och ska sova här. Imorgon ska vi som sagt på julbord och jag har en känsla av att jag kommer rulla fram när vi går därifrån ;) Haha men kameran följer med imorgon så ni får se bilder imorgon kväll. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0