Tips- ögonbrynskniv

Jag köpte ju dessa 3 (ska vara 3 i paketet men en är använd) nu för 2-3 dagar sen. Tipsar verkligen om dom! Ögonbrynen växer ju ner mot ögonlocken eller hur man ska förklara det så istället för att stå och dra av varenda hårstrå med en pinsett som gör så sjukt ont så kan man bara skära av hårstråna. Känns ingenting! Men man får vara försiktig med hur man vinklar kniven när man skär för det första jag gjorde var att skära mig ovanför ögonlocket. Men sen är jag ju lite klumpigare än vissa andra ;)

Jag köpte mina på Kicks. 60:- för 3 stycken. Billigt och bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

kan man bara använda dom en gång? :)<3

2009-08-01 @ 14:51:05
URL: http://theperfectemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0