S&N=twins?

Nu har jag precis skjusat sofie till bussen, hon åkte bak på min cykel och beundrade hur långt hår jag fått samtidigt som jag trampade på.
Har varit riktigt kul idag! När hon kom gick vi upp på mitt rum och pratade lite, sen gick vi till pizzerian och åt och snackade skit. Sen blev hon fast i mitt skärp (outfit bilden ovanför) så när hon fick höra att det fanns 1 till tog vi min moppe ner till Center Syd 20 minuter innan dom stängde. Köpte en klänning till mig och en likadan till min lillasyster som hon ville ha. Ni får se den på outfit bild imorgon då jag ska ha den. Det är en speciell dag imorgon, vet ni inte vad jag menar får ni helt enkelt kika in i bloggen imorgon och se ;) När vi kom hem från Center Syd satte vi oss på mitt rum med datorn och kollade runt på alla möjliga saker. Sen satt vi och gapflabbade på msn då Erik pratade om hur skönt det var att kissa och Filip om string, dildosar och att han hade YES diskmedel så dom kunde ha analsex. Hahaha. Sofie köpte likadan klänning som mig idag och likadant skärp som jag köpte igår, undra hur många klädesplagg vi har som är likadana? Vi får lägga upp en schema när skolan börjar vilka kläder vi ska ha olika dagar. Var pinsamt förra terminen när vi kom i likadana kläder hahaha. Vi har likadana kläder och är lika blonda, tvillingar nästa!
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och planera inför dagen! Puss på er och godnatt.

Tack för idag Sofie gumman <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack själv underbara bästis:)<3

2009-08-11 @ 01:39:12
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0