NRJ in the park 19/8


Här kommer bilder från igårkväll när det var NRJ in the park tillsammans med älskling, Basti, Lotta, Sara och även Michis och Simon som vi träffade senare :)


Jag och Erik <3

Lotta, jag & sara ;) Erik och Emmi Bastis syrra där bak :P haha känner mig som en blekís jämfört med Lotta

Tror vi har ca 50 bilder på oss 3, haha vi fattade inte att kamran tog så vi bara fortsatte att trycka. Ser ut som jag tänkt dricka mig stupfull jag vet men det är Lotta och Saras cider faktiskt, jag var deras lilla packåsna den kvällen med väskor och dricka. Jag själv dricker inte.

Söta Lotta och söta Sara försöker ta en bild som förstörs av mig som sticker upp huvudet och gör en ful min, Erik som också försöker komma med på bild och även Bastis hand som kommer fram från ingenstans ;) haha

Lotta & jag, barndomsvän <33 haha även här är Bastis hand med

Simon & Michis :)

Basti :)

Nån random kille som gillade att synas, han gav även hela publiken en rumpchock när hans kompis drog ner hans kalsonger haha

Sen sa vi hejdå till Simon och Micihis och gick bakom scenen för att träffa Marcus + 2 till. Då får jag och Sara syn på Arash som går ut från sin "loge" och springer efter han och skriker "Arash stanna! Vi vill ha foto med dig" Så vi sprang fram till honom och ni tjejer och killar som var där kan känna er lite dissade när han ignorerade alla utom mig & sara (för att vi var så snygga;) )

Haha känner mig nog mycket blekare jämfört med honom än med Lotta (a)

Det var dom bilderna jag hade, eller igentligen inte. Har 20 000 närbilder på alla som jag var med som lotta tagit, 1000 bilder på massa killar som Lotta och Sara fotat för att dom tyckte dom var snygga och sen tagit deras nummer, nån bild på en tjej och Sara, dom fick tydligen en 5a av tjejen att gå på toa på BK med och följde med henne in när hon kissade, enligt sara torkade hon inte sig ;) och sen har vi massa bilder upp i näsan på mig och rätt ner i min u-ringning, ja ni fattar... Bilder som ni inte får se helt enkelt! Feel the pain ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0