090829.

Hejsan!
Förlåt att jag varit seg med att uppdatera, men denna dagen har bara flugit fram! La mig framför tv;n vid 1 och när jag sen kollade på klockan var den kvart i 4. Nu har jag klätt på mig och väntar på att mamma & pappa ska komma, vi ska åka in till Malmö för att hämta min, älskis och Sofies fotbolls-biljett till matchen på måndag. Sen ska jag be snällt att jag får springa in på Gina Tricot och H&M fall dom orkar stanna där.
Igår hände det en läskig sak! Var ju hos Emma igårkväll och blev hämtad vid halv 1, när vi sen körde på väg hem mot vårt hus så säger mamma till pappa som kör "akta Micke du ser att någon ligger i diket va?" när vi kör förbi diket så hoppar personen fram och springer från andra sidan vägen mot våran bil gapskrikande! Mamma tror att han/hon var drog-påverkad, asså fyfan vad rädd jag var! Skakade hela vägen hem. Tänk fall det hade varit jag som kört moppen på väg hem från Erik istället för en bil? Vi körde ju i minst 70 men min lilla moppe som bara går upp i 60 hade aldrig orkat gasa ifrån personen, den hade hoppat på mig och vält min moppe så jag ramlat. Och vad hade hänt sen? Nej usch. 
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0