090820.

Hej!
Nu är jag tillbaka, och även tillbaka i skolan efter ett underbart sommarlov, back to hell som jag sa till älskling när vi hoppade av stadsbussen vid skolan idag haha.
Började skoldagen klockan 1 idag. Älskling sov hos mig igår-idag så vi gick upp vid 8 imorse, åt en lång frukost, gick upp och duschade och gjorde oss iordning och vid 10 tiden gick vi till bussen och åkte till lund. När vi kom fram åt vi varsin ceasarsallad på Mondo, jättemysigt! Sen gick vi lite i stan och sen tog vi bussen till skolan. Där träffade Eriks sina vänner och jag hann säga hej till Lotta, Sara och Emelie. Sen kom Emma och Sofie och vid lite i 1 gick vi upp mot salen. Hade bara information av Aina vår mentor och slutade typ halv 2. Sen träffade jag älskling och tog bussen tillsammans med honom hem till mig där han hämtade sin väska och åkte hem till sig.
Imorgon börjar skolan 20 i 10, slutar 5 i halv 4, känns tråkigt på en fredag men okej ändå för älski slutar 10 minuter efter mig så jag väntar på honom, sen tar vi bussen/tåget hem till han och äter nåt där. Sen ska vi eventuellt in till Malmö festivalen på kvällen och se Promoe :D Hoppas det inte regnar förmycket bara..


Ett försök på att fota älskling utan att han själv ser det, vi satt och väntade på bussen och var trötta. Sen kväll igår, tidig morgon idag (bilder från igår kommer i inlägget efter)

Snygg bild? haha iallafall, på Mondos uteservering. Riktigt god juice! och sallad också för den delen :P

Miiiiin älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0