090813.

Här har ni en tjej som är t-r-ö-t-t med ett STORT t! Har suttit i bilen från klockan 10 imorse till 8 ikväll, åkt 73 mil. Men okej vi har inte suttit i bilen hela tiden, vi har stannat och ätit, gått på toa och köpt polkagris i gränna och sånt också.
Igentligen skulle inte jag ligga i min säng, hemma i mitt hus just nu. Vi skulle sova på hotellet inatt också eller åka bil efter vi jobbat vid 7 tiden ikväll. Men det ösregnade imorse och vi kunde inte stå inne på det stället vi skulle va så vi fick åka hem, men vi får lön ändå så det är alltid bra att få lön för ingenting haha.
Ska lägga upp bilderna från resan och även bilderna från 2 årsdagen i ett inlägg efter detta. Har suttit hela kvällen och tittat på Gossip Girl som jag lånade av Tilda så har inte hunnit göra det innan. Imorgon ska jag sova hos Erik. Sen på lördag åker vi moppe hem hit till mig för farmor & farfar och kanske min kusin ska komma hit och fira Ida som fyller 12 år. Sen sover älskling här från lördag-söndag. Nu orkar jag inte skriva mer, ska lägga upp bilderna och sen släcka min sänglampa få min skönhets sömn. Puss!

Påtal om sänglampa, måste berätta en sak som vi skrattade åt på hotellet. Jag sitter vid skrivbordet framför laptopen och ska börja blogga och Erik ligger och tittar på TV i våran säng. Jag kämpar med att tända en lampa som hänger på väggen och frågar han hur man ska tända den för jag testade allting. Då säger Erik "amen det är ju en sån touch lampa, du måste ta handen under lampan så tänds den" jaha! säger jag och börjar röra handen fram och tillbaka under lampan men det funkar ändå inte, då börjar Erik skratta, haha var visst bara en vanlig lampa ändå? Inte alltid lätt att vara blond ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0