090812.

Heej allihopa!

Är trött nu eftersom jag vaknade 20 över 3 inatt, klockan ringde och jag och älskling var tvugna att gå upp. Vi hade en supermysig 2 års dag igår, men det skriver jag mer om när jag kommer hem:) Vi gick upp halv 4 och gjorde oss iordning, sen gick vi ner och bredde mackor med pappa sen åkte vi lite i 4. 7-halv 8 åt vi frukost imorse sen fortsatte vi. GPS:en drog in oss på en omväg i Norge med världens hemskaste väg. Sen kom vi fram till Töcksfors där vi skulle jobba, i ett shoppingcenter så man kunde passa på att gå i affärer samtidigt ;) Haha.
Sen åkte vi till hotellet, pappa jag och Erik åt varsin natchos tallrik när vi kom fram sen spelade vi bowling som finns på hotellet. Pappa vann såklart som vanligt haha, vi tävlade om dubbelsängen men jag och Erik fick den fastän vi förlorade. Nu ska jag lägga mig i sängen med älskling och äta vårat "evighets godis" haha jawbreakers. Undra hur länge den kommer hålla? Typ 3 veckor. Hörs kanske imorgon, puss på er!

Muums :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0