090808.

Idag vaknade jag och Erik vid halv 10 tiden. Åt frukost framför LOST och sen åkte hans mamma och pappa till stranden så vi hade huset för oss själva igen. WOHO party! haha nej inte precis, vi hade det mysigt iallafall. Erik var snäll och lagade jättegod lunch till mig och jag var snäll som vek hans sista reklam. Säg något sjukt vi inte gjorde idag, ett tag satt vi på varsin ände av en solstol och rev av löst trä, andra sekunden låg vi på gräsmattan i en hög och gnällde som 2 valpar och tyckte Mio (eriks hund) var söt som vände på huvudet och kollade på oss, nästa sekund stod vi inne i hans mamma och pappas sovrum och gapflabbade åt Mio som satt i sängen med huvudet upp i luften och ylade till glassbilen som var utanför. Haha ja vad ska man säga? Man har alltid roligt med Erik. Åkte hem där ifrån vid 3 tiden för dom skulle ha gäster och Erik skulle börja städa. När jag kom hem kollade jag på "my super sweet 16" och dom ungarna är ju inget annat än bortskämda! Sen hjälpte jag mamma lite att laga jättegod mat, familjen åt och sen åkte vi och badade. När vi kom hem satte vi oss i uterummet med massa gott och spelade spel. Vann båda gångerna, fast på delad plats med mamma en gång och Linus en gång. Jag är bäst på sant eller falskt!
Nu ligger jag i sängen och ska börja med mina 150 situps/dagen igen, fettet ska bort! Sen ska jag kolla tv och sova, hörs imorgon. puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0