090802.

Godmorgon bloggen!

Allt bra med er? Själv är det bra förutom att jag är trött, halvsov och fick ett sms från älskling som jag svarade på och sen har vi smsat denna morgonen så kunde inte somna om sen. Igår köpte jag äntligen min älskade plattång! En tjejkompis i min förra klass hade den och plattade mitt hår med den och det blir spikrakt så den är riktigt bra. Vid 6 tiden igår åkte jag och familjen till Lomma hem till Frida där vi åt god mat, Alicia Fridas kusin var också där så efter maten pratade vi en massa och sen kollade vi på Human traficking FYFAN säger jag bara! Filmen var bra, hemsk och man blir riktigt riktigt äcklad av den! Det handlar inte bara om kvinnotrafficking utan även om barn. Vem fan vill ha sex med barn? Dom är fan sjuka i huvudet..
Idag ska Fridas föräldrar och mina föräldrar spela golftävling så Frida ska komma hit och hjälpa mig att passa mina syskon + underhålla mig lite haha. Vi ska kanske ta bussen till Nova Lund för jag måste hitta presenten till älskling snart, sen ska vi "leka" med Fridas kamra som hennes mamma säger som låter lite fel haha. Nä men vi ska ta massa bilder, jag ska lära Frida åka moppe. Blev hennes moppe-coach igår. Sen vet jag inte vad vi gör, hon tjatade på mig att vi skulle hitta på något med Erik och hans kompis men vi får se, ta dagen som den kommer :) Hej sålänge!

Plattången jag köpte igår. 599:- på rean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0