090801.

Hejsan!

Förlåt förlåt förlåt.. Hann aldrig skriva mer igår. Jag, pappa, Linus, Ida och hennes kompis åkte till Malmö för att spela minigolf. När jag kom hem vid haöv 5 ringde jag älskling och han kom vid kvart i 5. Vi pratade och mös när han kom och sen åt vi mat. Efter det tog vi varsin cykel upp till Maxi för att köpa godis och sen hem igen och titta på tv. Först AFV och sen lite på Mumien som gick på tv. Sen satte vi på Taken som jag hade hyrt till oss, FYFAN vad bra den var! Hemsk också, handlar om en pappa som är pensionerad CIA agent som låter sin dotter som är 17 år och hennes kompis åka till Frankrike själva. Där börjar en kille som dom tycker är skitsnygg prata med dom och dom säger sin adress till han för att han ska hämta upp dom till en "fest på skolan" det är såklart inte sant och dom blir tagna av araber som ska sälja dom som prostituerade. Vi satt som fastklistrade framför filmen. Sen gick vi och la oss. Vaknade vid 9 idag, drog oss i sängen och klockan 10 åt vi frukost. Sen upp och duscha och klä på sig sen skjusade jag älskling på min cykel till Filip vid lite i 12 för dom skulle ut och fiska. Sen hem igen.
Nu sitter jag och äter tacogratäng och ska snart till Malmö för att köpa smink och kolla efter plattång. Finns det inte där så får jag köpa den jag lagt undan på on off. Tips-inläggen kommen när jag kommer hem. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Taken är typ bäst!:D<3

2009-08-01 @ 14:07:15
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0