världen är full av idioter

Vart man än vänder sig så finns det skitsnack, antligen bakom varandras ryggar eller så snackar man skit om en person framför den. Detta går inte att komma undan det finns överallt, och det händer mest bland oss tjejer? Varför är det så? Kanske för att killar är mer ärliga, dom vågar stå för vad dom säger eller så gör dom kanske upp det med ett bråk? Säger inte att det alltid är så men oftast ändå ifall man tänker efter. Jag hatar skitsnack och det värsta jag vet är falska människor, sånna kan bara dra åt helvete!

Gud så dålig jag har blivit på att uppdatera, men har inte haft tid idag. Har varit i skolan och träffat min lilla älskling som jag inte träffat sen söndes. Efter skolan åkte jag med han och Sofia hem. Nu ligger jag i sängen och håller på att dö av trötthet. Ska skicka ett godnattsms till Erik och sen väntar min skönhets sömn ;) Haha. Synd att MFF förlorade med 0-1 mot elfsborg innan men det får vi ta, dom vinner smguldet ändå för dom är bäst! Får försöka uppdatera lite bättre imorgon! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0