patetiskt..

Ja här försöker man reda ut saker men då finns det folk som sover redan 10 över 9? Haha jaja finns inget att göra, har pratat med både Erik och Sofie om det och båda två skrattar bara, det enda man kan göra igentligen för vad gör man åt någon som beter sig som dom går på dagis?

Nu ligger jag i sängen, har precis duschat och ska snart stänga datorn. Imorgon har jag sovmorgon och första lektionen ska vi på studiebesök på ett muséum så då kan man gå runt där själv och titta sen äter vi lunch inne i stan. Efter det har vi bara 2 lektioner och sen är dagen slut! Något jag ser mindre framemot är fredag då vi har nationella i engelska, vi har igentligen sovmorgon då men nej, nu ska man upp 20 i 6 istället och sitta och skriva en uppsats i 80 minuter. Men Lasses lektion som vi har efter ska vi bara leka massa lekar på, har förstår oss att vi kommer dö den dagen och bestämde därför att det blir ingen vanlig lektion utan en lek-lektion, självklart kommer Oskar i klassen komma med förslaget "dunkgömme utanför caféterian" konstigt att ingen är med på det? haha. Nej nu ska jag sova, vi hörs imorgon.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tilda

Nej! Jag skulle bara tänka på att ta tandtråd oftare ;)

2009-04-22 @ 15:05:21
URL: http://tildapolits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0