fredag, lördag, söndag.

Hallå!

Har sovit hos min lilla Erik hela helgen därav dålig uppdatering som jag skrev i inlägget under. I fredes kom jag till erik vid lite över 7. Vi tittade på talang 2009 och sen på batman dark knight. Sen gick vi och la oss. På morgonen åt vi frukost, tittade på tv och vek reklam. Sen åkte vi ner till Barsebäckshams med Eriks pappa och tog lite foton till Eriks powerpoint arbete. Sen hem och dela ut reklam. På kvällen spelade vi roller coaster och tittade på robinsson.
Idag (söndag) när vi vaknade åt vi frukost sen klädde vi på oss och efterdet cyklade vi och delade ut det sista av reklamen. När vi hade ätit lunch gjorde vi oss iordning och sen körde Eriks pappa oss till Lödde där vi hämtade Filip och sen till Malmö fotbollsarena. Där utanför mötte vi Sofie, Emelie och Emma + hennes pappa. Sen gick vi in och ställde oss på ståplats och tittade på MFF- TFF. Det blev 1-1 och jag har fortfarande riktigt ont i halsen så mycket jag skrek.
När jag väl kom hem vid lite i 6 så var ingen hemma. Jaha tänkte jag, jag hade inga nycklar. Tur att vi har snälla grannar som har extra nyckel och var hemma!
Nu sitter jag och tittar på Wipeout med familjen, vi har precis grillat hamburgare.
Vi hörs innan jag somnar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0