090407.

Bara jag som saknar sommaren riktigt mycket nu? Det är 13 grader ute och sol, inte så varmt som det har varit dom andra dagarna men man kan ju inte klaga precis!
Igår kom Erik till mig ca 2 sekunder efter att jag hade lagt upp inlägget här under. Vid 9 tiden tog vi moppen till Willy´s och köpte pepsi max och sen åkte vi hem igen för att kolla på ballar av stål. Efter det gick vi och la oss.
Vaknade vid 20 i 8 imorse och åt frukost klockan 9 då vi tittade på början av kanal kampen2. Sen gick vi och duschade och gjorde oss iordning och sen åkte vi till speedy lee för att köpa lunch. Åt den i uterummet och sen gjorde vi inte mycket mer.
Körde älskling hem på moppen vid 1 tiden och sen åkte jag hem igen och satte mig här. Har ätit lite chokladglass och väntar på att mamma ska komma hem så vi kanske kan ut och gå stavgång. Nu ska jag komma igång så man vågar visa sig i bikini i sommar utan att skämmas!
Vad ska ni göra ikväll? Själv vet jag faktiskt inte, ska nog bara vara hemma. Men vi hörs senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0