Torsdag.

Tjoo

Kan börja med att skriva att jag åkte aldrig till älskling igårkväll för Ida sa att hon hade maginfluensa och fall Erik får det så får han åka ambulans, läggas in med drop och sånt :S så han fick hjälpa mig med min matte över telefon istället. Idag körde mamma mig in till Lund till skolan, skönt ändå att äta frukost i lugn och ro och slippa gå till bussen klockan 7. Vi började morgonen med matteprov 08.20 men jag var försenad för vi fastnade i en bilkö påväg till Lund. Men som tur var så var min mattelärare också försenad så kom typ samtidigt som henne. Matteprovet vill jag inte kommentera, kom massa saker som vi inte ens har gått igenom så det är bara hålla tummarna på att det blir ett G. Efter matten hade vi idrott, men jag fick inte vara med eftersom jag har ferber, e förkyld och min astma e jobbig. Klassen hade bip-testet som jag får göra om 2 veckor. Usch vill inte har inte världens bästa kondition precis. Sen hade vi engelska, eftersom emma, jag, björn och linda har en extralärare och inte den "vanliga" engelskaläraren som de andra i klassen har slapp jag göra engelskauppg, jag sa att jag fick skriva klart min svenska redovisning ist. Sista lektionen hade vi redovisningen, gick faktiskt jättebra. Den skulle vara mellan 4-8 minuter och min var lite mer än 6 minuter.
Slutade svenskan halv 4 men jag, emma och madde satt kvar med sofie på skolan till typ 20 i 5 för hon skulle på ett samtal. Vid 20 i 5 kom Erik uppspringande till min byggnad och letade efter mig för jag skulle ta samma buss som han hem, jag hade stängt av min mobil för den nästan laddades ut så han fick inte tag i mig.
Tog bussen hem 20 över 5 var hemma vid 6 tiden då jag åt. Sen har jag inte gjort mycket mer än att slappa. Skönt med inga läxor.
Imorgon har Oskar och jag ingen musik så istället för att börja musiken 08.20 så börjar vi vår första lektion 11.35 och det e datakunskap med erik. Tar bussen kvar i 10 imrogon och är på skolan ungefär halv 11 då jag e med lite på sofie och emmas bild. Slutar vid 3 och då ska jag åka hem & fixa p-piller.
Familjen ska till Lomma men Frida ska inte vara hemma så älskling ska nog komma till mig på kvällen och sova här :D
Sen ska jag sova hos honom på lördag, och på söndag blir det stp och kolla när Sofie oxå förhoppningsvis blir lucia.

Men nu ska jag spela bubble trubble och sova
Skriver imorgon
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0