Tisdag.

Hej

Blir ett snabbt inlägg idag, klockan är 22:53 ska sova närsom för jag ska upp kl 5 imorgon eftersom att jag ska duscha och sånt. Kan egentligen duscha nu men det orkar jag inte så det får bli imorgon. Sen kommer jag frysa rumpan av mig på morgonen imorgon, haha ska cykla till busshållsplatsen vid Center Syd för ingen hinner köra mig kallllllt!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, kom hem klockan 4 då jag passade Linus (Ida var i stallet) klockan 10 i 6 tog jag bussen till älskling där jag stannade tills halv 10 typ sen körde Erik och hans mamma mig hem.
När jag kom hem gjorde jag min karaktärsämnes läxa, mamma hjälpte mig lite. Gör man inte den tills imorgon får man IG varning och det är inget jag vill ha för här ska det satsas på ett MVG!
Menmen har inte mycket mer att skriva och sängen kallar så det får bli ett längre inlägg imorgon när jag är helt vaken.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0