Onsdag.

Hallu

Sitter i A-huset just nu med en lussebulle och en coca cola. Måste gå på toaletten men jag hittar den inte för vi e aldrig i denna byggnaden, haha. Varför jag sitter här e för att: vi började vår engelska 14:20-15:30 men vi fick våra prov tilbaka och sen ville Kerstin snacka med Björn så jag och emma slutade där 14:25 haha. Så vi lägger oss i sofforna och ska vänta på den stora gruppen i engelska. Klockan 3 ringer älskling och säger att han har rast så jag går dit, han skulle på utvecklingssamtal klockan 4 så han sa att jag kunde åka med dom hem. Halv 4 kommer Eriks föräldrar för att dom trodde att utvecklingssamtalet började då, men Erik skulle på lektion i en halv timme så jag och hans föräldrar åkte till Statoil där jag fick min lussekatt och coca cola. Nu sitter dom på utvecklingssamtalet som jag hoppas slutar snart för jag känner mig lite ensam att bara sitta här å glo. Logga in på bilddagboken går inte heller.. Damp på en viss person har jag också. Fan vad jag måste på toa nu asså :O haha inte för att ni bryr er men tyck lite synd om mig som ska sitta här i typ minst 30 minuter och nästan kissa på mig xD När Erik, Tommy och Sofia kommer ska dom köra mig hem då jag ska äta sen ska mamma eller pappa köra mig till Erik för att han ska vara min mattelärare eftersom vi har matteprov imorgon och jag inte fattar ett skit av det min mattelärare försöker förklara. Måste göra klart min bokredovisning också. Usch jobbigt.
Nu har jag inte mer att skriva, får se fall jag hinner skriva ikväll annars får jag göra det imorgon :)
Puss&hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0