Onsdag.

Hejsan Hoppsan

Idag fyller faktiskt min blogg en vecka. Haha. Klockan är 22:47 och jag ska egentligen sova idag vid denna tiden också men jag kan inte. Att ligga i sängen med laptop, lyssa på The Voice och sms:a med älskling är mycket mysigare! Idag i skolan var vi på kulturen i Lund, på någon leksaksutställning. Ändå kul och efter det hade vi håla så vi bussluffade i 1 timme. Haha och jag blev åksjuk så mådde bajs illa. Vid 20 i 7 kom Erik och hans mormor hit och hämtade mig sen åkte vi till Center Syd. Erik skulle köpa jeans och orkade inte det så hans mormor sa "orkar du fall vi kör förbi och hämtar Natti så hon får följa med då?" det gjorde han. Sen när vi var klara på Center Syd åkte vi hem till älskling och hade myspys. Imorgon är det torsdag veckans sämsta dag, först matte sen idrott sen engelska och sen svenska. Slutar egentligen halv 4 imorgon men jag ska på utvecklingssamtal så får gå 10 i 3 :) Alltid bra. Sen ska vi se någon film som hette typ "don't drink and drive" (just smoke and fly, haha!) Med de 4 BF1 klasserna ska vi se den tror jag?
Usch också idrott, har aldrig varit en favorit hos mig, eller när jag gick på mellanstadiet älskade jag det. Men det har inte hållt sig i. Får säga till henne att jag får ta det lugnt på lektionen för att jag har lunginflamation och går på pencilin så jag inte blir sjuk igen. Bajs astma! Hatar den!

Jaja nu ska jag sova så jag kommer upp ur sängen imorgon.
Godnatt <3


Haha detta är jag på kulturen, Napoleons hatt och vid hans gunghäst.
Erkänn att det är lite söt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0