Lördag.

Fan vad sur jag är just nu! Men jag tänker inte skriva varför för egentligen så har ingen men det att göra..
Iallafall, farmor & farfar kommer ikväll, Mattias svek oss ^^
Mormor och morfar kom igår, fick 600 kr (500 av mormor & morfar å 100 av tomas) sen fick jag 2 par björn borg och världens finaste skarf :) det tackar vi för! Idol igår, Robin E skulle fan inte åkt ut :O jag tkr att Robin B ska ut, jag vet att ni kommer att hata mig för att jag säger det men jag tycker faktiskt det. Han är en sån wannabe EMD och kommer bli exakt samma som sjunger kärleks-ballader å sånt shit. Bara massa fjortis-tjejer som en jag vet som ringer upp alla sina pengar för att dom tycker att han är snygg. Men vafan det är väl inte snyggheten? Jag tycker iallafall att alla andra som är kvar är mycket bättre än han. Ja ni märker att jag är sur därför måste jag ta ut min agressation på nåt..
Kevin är iallafall lätt fett bäst! han ska vinna och Alice ska komma 2a.

Ikväll är det stjärnor på is, får se fall jag hinner se det imed att vi ska ha gäster men annars får ja spela in det och kolla på det imorgon.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0