Fredag.

Hej på er.
Sitter hemma i soffan, pratar med sofie och emma på msn. Dom har datakunskap just nu vilket betyder att man inte gör något fall man har vår lärare- Erik världens bästa!
Sjuk idag också, börjar bli trött på min lunginflamation. Har suttit och väntat hela morgonen på att klockan ska bli 5 i 12 för att jag skulle kolla på AFV, men när det börjar så kommer såklart hela klassen
in på msn och jag är tvungen att prata med dom istället.

Ikväll kommer mormor & morfar hit från småland.
Imorgon kommer farmor & farfar, (kanske) min kusin & hans tjej, och erik.
Dom ska fira mig och Linus :)

Har inte mycket mer att skriva nu.
Älskar er!

Månadens bästa:
Mina svarta ugg (bilden) så sköna & mysiga nu när det är kallt
och ruggigt ute!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi dem e assnygga! jag vill med ha sånna faktiskt:) älskar dig!<3

2008-11-14 @ 16:53:28
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0