15/12

Hej
Jag e seg och tråkig med mig blogg jag vet, men har haft mkt just nu och de ggr jag suttit vid datan har jag inte haft tillräkligt med tid för att logga in och skriva ett blogg-inlägg. Men nu ligger jag här i mig säng, klockan e 21:54 och jag har stora problem att somna! Så då passar jag på att skriva och jag lovar jag ska försöka skriva varje dag nu, eller iallafall varannan. Idag var det skola, älskling skulle inte ta bussen på morgonen så ist för att ta bussen 07:10 så tänkte jag ta den 07:45. Smart som jag e sitter jag på en bänk och lyssnar på The Voice när bussen kommer (skulle ta ett annat nr för att sen byta i Bjärred) men det tänkte ju inte jag på, så jag sitter kvar och låter min buss kära förbi. Var seg så 5 över 8 kom jag på att "oj det var ju min buss!" haha ringer mamma å kollar upp när nästa buss till Lund går, den gick 08:25 så där fick jag sitta på en bänk med mina mjukisbyxor som e ganska tunna och frysa ihjäl + att mina ögon rann som bara den. Jobbigt. Tillslut kom jag till skolan, där satt Oskar Emma & Sofie ute vid sofforna och "jobbade" med matten. Satte mig hos dom och pratade lite. Efter matten hade vi svenska och vi skulle hålla tal vilket jag hade glömt att göra, så fick stå där framme och babbla om filmen "a walk to remember" 2.2 minuter tog det så lite duktigt var jag ändå för att vara helt oförberädd och utan ngt papper. Sen var det karaktärsämne, fick sluta 5 i 3 ist för 20 över 3 så jag hann med min buss. Men satt bredvid en gamling som luktade så försökte att undvika att andas mot hennes håll haha. När jag kom hem pratade jag en stund med älskling i telefon, vid 20 över 5 somnade jag och vaknade kl 7 så det e en andledning till varför jag inte kan somna nu.
Min helg har varit riktigt kul!
fredag: älskling kom till mig vid halv 7, cykla upp till Ica och köpa salt och vinägerchips såklart och sen hem igen för att se idolfinalen, yes Kevin e bäst! Efter det skulle vi kolla på kung fu panda men efter halva filmen så somnar Erik och jag får sitta och skratta åt den själv. När filmen var slut väckte jag honom och sen gick vi å la oss i min nybäddade säng som luktar gott :D haha.
lördag: vaknade, åt frukost till kung fu panda för att Erik ville se det han hade somnat till. Vid lite i 11 tiden blev älskling hämtad och då gick jag å gjorde mig iordning för att sen åka till Lund med pappa. Vi åkte till optikern där jag fick välja ut 2 par glasögon som jag ska ha eftersom jag e närsynt :/ Fick reda på det i onsdes. Sen åkte vi hem vid 12 tiden, packade snabbt min väska och åkte sen till älskling där vi åt julmat mMm. Sen julpysslade vi, gjorde världens snyggaste pepparkakshus som dom "zizade ner" haha så litet det blev. Sen på kvällen gjorde vi pizza, världens godaste pizzor :D Och sen kollade vi på Harry potter 4, men eftersom att jag inte ser så mkt så blir jag riktigt trött när jag kollar film så älskling fick nog putta till mig typ 20 ggr. haha
söndag: vaknade vid 9 tiden för att gå upp och sjunga för Tommy eftersom han fyllde år. Sen åt vi frukost och kollade på harry potter 5, även då somnade jag till några gånger. Haha jag får mina glasögon snart så då blir det lite roligare att kolla film med mig när jag inte bara somnar hela tiden. Sen åkte älskling och delade ut reklam och jag låg kvar i hans säng och kollade på Cartoon Network (a) sen duscha och göra sig iordning för att vid 4 tiden kom lite av älsklings släkt för att fira Tommy. De åkte hem igen vid typ 7 tiden och då sjöng Erik, jag och Tilda singstar. Halv 9 hämtade pappa mig och när jag kom hem blev det sängen nästan direkt. Var riktigt trött. Men en kul helg har jag haft iaf!

Nu är klockan 10 över 10 och jag ska sätta på antligen Lizzy Mcguire eller Björn Bröder och sen sova, får se vilken det blir. Skriver imorgon! pusshejs <3

Erik Polits min kärlek till dig går inte att besrkriva med ord! Du är det viktigaste som finns för mig!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta! Alltid vi!
I'm gonna love you endlessly, with every bit of me <3

Du e mitt allt, min himmel, min själ, mitt liv! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0