Get lucky

Det börjar bli en tradition det här med att jag bloggar med en veckas mellanrum haha.
I veckan har det varit valborg, firade det tillsammans med min älskling. Tanken var att jag skulle vara i stadsparken på morgonen/dagen men det kom förhinder.
Har även träffat Louise i veckan vilken var jätte kul! Vi har inte träffats på 2 år tror jag det är så de var på tiden nu haha, vi gick rundor på Center syd, fikade och pratade. Jätte mysigt.
I helgen så har jag varit med mitt hjärta. Igår (lördag) åkte vi hem till Eriks mormor och morfar för att måla och skrubba båten som ska sjösättas nästa vecka. Vi höll på från 11-16, och såklart så glömde jag att smörja in mina armar så de är ganska röda och brända nu haha... Men båten blev fin!
Idag har jag haft en skön "slappe-söndag" hos Erik, var även modell till Tilda. Hon skulle göra ett skolarbete så hon sminkade och fotograferade mig. Tycker det är så kul att bli sminkad av någon som kan. Jag själv lär ju mig aldrig att sota ögon..
Nu hade jag tänkt sova, ska upp och göra skolarbete imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0