Taken over

I torsdags var det sista dagen på min praktik. Det var med blandade känslor jag lämnade förskolan, men jag vet att jag kommer tillbaka dit igen om 1 år.
På kvällen körde jag till Väla med farmor, farfar och Ida. Försöker hålla igen med pengarna men hittade en ny skolväska eftersom min gamla slitits ut.
I fredags var jag i skolan och träffade klassen som också har praktik i samma kommun som jag. Sen hämtade farmor och farfar mig och jag körde hem och hoppade direkt i duschen. Åkte sen hem till min älskling. Vi satt och kollade på resor utomlands för vi är riktigt sugna på att åka någonstans i sommar. Tanken var att vi skulle åka in till en resebyro i Malmö igår men efter att ha gått ett varv på ett fullspäckat IKEA och shoppat loss så kände vi oss inte sugna på att åka in till stan och leta parkering.
Igår var vi hemma hos mig, åt god mat, kollade melodifestivalen, spelade vårt datorspel tillsammans (vi är det bästa teamet nånsin haha) och sen kollade vi på en film med en av mina favoritskådespelerskor, Blake Lively.
Idag var det vår ute. Så jag och Erik gick ut en runda och gick, lämnade tillbaka filmen vi hyrt och köpte med oss varsin glass hem.
Nu hade jag tänkt sova, skönt när det är söndag och att man inte har någon som helst söndagsångest. Ska åka med farfar in till Malmö imorgon och ha 2 lektioner i skolan. Sen går jag till Rose Garden med Malin och Nona och äter buffé till lunch, åh thai-mat, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0