Sugar rush

Jag har så mycket i skolan nu så jag hinner inte skriva..
Skrev senast i onsdags och idag är det måndag. Har varit med min älskling hela helgen. Vi firade Eriks födelsedag med hans familj i lördags då Erik är i Wien nu och fyller år om 2 dagar. Och när Erik kommer hem så är hans familj i Österrike. Så det blir en massa kalasfirande, men det är bara kul! Jag längtar till fredag då Erik flyger hem igen för då ska han fira sin födelsedag med sin extra familj (min) + farmor och farfar. Vill ge mina paket nu, haha det är nog roligare att ge än att få!
Jag körde Erik till tåget igår så jag är bilvakt i 1 vecka nu till den finfina bilen. Får se om det blir några utflykter.
Ikväll har jag varit med Ida på Emporia och shoppat lite och sen körde vi inom till farmor & farfar och fikade.
Nu ligger jag här och har precis lyckats installera Office på min dator. Word är ett måste om den ska med till skolan! Det var minsann inte lätt att installera då jag har Windows 8 + ett helt nyinkommet Office-paket. Var nära att börja gråta när inget gick men tillslut gick det! Envis som jag är..
Nu ska jag sova. Sitter hemma hela dagen imorgon med mitt arbete så vi får se om det blir något inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0