Mallorkiska?

Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta eller ens vågar skriva detta i "dagens kommentar" (som jag heeelt glömt bort att jag hade)
Jag och Ida var i Malmö idag och efter att vi hade fikat hos farmor & farfar så körde vi inom Maxi för att Ida skulle köpa saker till skolan.
Inne på Maxi var det bokrea och jag hittade en bok som jag vill köpa med mig när Erik och jag ska till Mallorca men jag struntade i det. När vi gick ut ur butiken ångrade jag mig:
 
N: Undra hur länge bokrean håller på? Jag skulle kanske köpt den boken
I: Men det är ju flera månader tills ni åker, varför köper du inte en bok där nere? (Ida menade på Sturup)
N: Nej jag vill ju köpa en svensk bok, inte en bok på Mallorkiska! Eller spanska menar jag!!
 

Haha ja.. Det är inte lätt när det är svårt. Speciellt inte när man gör något som jag är expert på, pratar innan man tänker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0