Grattis på födelsedagen världens bästa♥

Idag är det min andra halvas födelsedag. Men tyvärr kan jag inte fira Erik idag då han är i Wien, så jag fick ringa och sjunga för honom istället. Han kommer ju hem om 2 dagar så får fira honom då!
Annars då? Har varit i skolan idag. Var på en föreläsning och efter det så åt jag thaimat till lunch med min grupp. Efter lunchen så spelade vi in en teater till vårt arbete och vem kommer inte och sätter sig vid bordet bredvid om inte Katerina som var med i Big Brother 2011! Haha låter sjukt att säga det men man blev lite starstruck av att se henne, och chockad! Men det var roligt. Haha rätt roligt att Nona som inte alls visste vem det var bad dom att gå där ifrån då vi spelade in en teater. 
Just nu sitter jag med en ispåse på huvudet. Ringde somsagt och sjöng för Erik precis och när jag sjöng så stod jag på fel håll på min datorstol och lutade mig bakåt mot ryggstödet, jo smart... Stolen ramlade bakåt och jag trillade efter och gjorde magplask på golvet. Huvudet, hakan och hela armen fick sig en rejäl smäll, mitt fina örhänge gick också sönder.. Tur att jag inte hunnit städa så stolen landade på en enorm klädhög på mitt golv, så blev fallet liiite mjukare. Haha usch vad ont jag har överallt! Kan knappt röra nacken.. 
Erik fick sig ett gott skratt iallafall och fick säga "vad var det jag sa" då jag är expert på att gunga på stolar.
Nej nu ska jag gå och ta en alvedon eller något innan min nacke domnar av helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0