En riktig pudding

Känner mig ovanligt snygg just nu. Sitter med en bulle på huvudet, ruffsigt hår hänger ner och med en tandkrämsfläck på kinden. Jag som aldrig har finnar har fått världens innebrännare på kinden och jag har panik typ, så försöker torka ut den med tandkräm haha..
Sitter och kämpar med mitt skolarbete och springer mellan datorn och tvättstugan. Håller på att tvätta en massa tvätt då jag flyttar hem till Erik i 1 vecka imorgon och kom på att jag knappt hade några rena underkläder och strumpor, smart!
Ska snart börja städa här hemma. Farmor och farfar kommer lite senare och ikväll ska jag hämta min Erik i Malmö. Vi ska ha födelsedagsfirande för Erik ikväll, så såfort Linus kommer hem ska vi sätta igång att baka en tårta!
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0