Don't wake me up

Jag har knappt varit hemma och har därför inte hunnit blogga. Det är redan tisdag idag, läskigt hur fort dagarna går..
I fredag kom Erik hit. Vi hade fredagsmys. I lördags åkte vi till Center Syd för att jag skulle köpa presenter till Tilda, sen körde vi hem till Erik och där har jag varit fram tills idag. 
I lördags kollade vi på Melodifestivalen och lyckligt nog så vann Robin! Vi satt nervösa när Yohio vann folkets röster men som tur var räckte inte det. Undra vad resten av alla länderna hade sagt om vi skickat honom eller låten där dom sjöng Jalla jalla? haha lite pinsamt. Hade ju varit roligt om Sean Banan vann haha.
I söndags hade vi kalas för Erik och Tilda där deras släkt kom. Och igår (måndag) fyllde Tilda 19 år så vi gick upp och sjöng för henne och firade henne. 
Jag kom hem imorse och hade tänkt gå ut och gå en lååång powerwalk i de fina vädret nu. Har ju lite inspiration nu när vi ska utomlands, måste tänka på beach 13! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0