Stålkvinna?

Så mycket roligare det har blivit att blogga nu när jag införskaffat en laptop. Måste bara lära mig den fullt ut eftersom den har Windows 8. Kan det mesta redan men minsta rörelse på touchplattan och musen så ploppar det upp något.
Idag har jag varit inne en stund i skolan för att träffa min "andra klass", dom som har praktik inom samma kommun som jag. Och vi alla har väl blivit lite uppskrämda idag då vi hörde att man får max vara frånvarande i 2 dagar från dessa 4 veckor som vi har praktik. Just nu är kräksjukan som mest och har man inte jobbat med barn på ett tag så får man alla möjliga baciller och blir sjuk för minsta lilla. Jag får väl helt enkelt ta fram stålkvinnan i mig själv och kämpa! Har kanske lite fördel då jag jobbar med lite äldre barn och inte bara med dom små.
Sitter just nu i soffan och tittar på Plain Jane. Vilar upp mig för jag har ont i hela kroppen och jag kan inte bli sjuk nu..
Sitter och drömmer mig tillbaka till Peace & Love 2011, där jag var med min andra halva. Kanske ska övertala Erik om att vi ska samla ihop ett gäng och åka upp dit i sommar igen? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0