Shopping i 6 timmar

Kom hem för ca 2 timmar sen. Är helt slut! Skolan slutade vid 10 och då tog jag, Malin och Nona tåget ut till Emporia. Vi gick runt i massa affärer, åt thaimat till lunch, gick runt i massa affärer och sen fikade vi i över 1 timme och satt och pratade, sen gick vi i massa affärer igen innan vi åkte hem. Det var en jätte rolig dag och jag har fyndat! Ska egentligen inte shoppa då Erik och jag åker till Stockholm imorgon men kunde inte låta bli. 
Håller nu på att städa mitt rum och rensa bland alla 100 påsar som jag slänger i ett hörn i mitt rum. Vet inte vad jag har för fel men tydligen är det svårt att tömma påsarna och slänga allt. Men nu får jag det gjort iallafall så jag och Erik kan komma hem till ett städat rum i helgen. 
Jag kommer nog inte blogga så mycket då jag kommer spendera torsdag-söndag med min älskling. Vi är i Stockholm och sen sover vi en natt hos Erik och en natt här innan vi tar förväl av varandra på söndag, då Erik ska flyga till Wien i 2 veckor. 
Nu tänkte jag dammsuga det sista på rummet och sen ska jag och Linus spela playstation!
Slänger upp 2 bilder på det jag handlat idag
 
Vet inte hur länge jag har letat efter leggins med skinndetaljer. Idag hittade Nona ett par till mig, på barnavdelningen på Lindex, ibland är det bra att vara liten haha.
 
Erik kom med förslaget att köpa våra bokstäver och måla varandras bokstäver. Så det har jag fixat idag, nu har vi något att sysselsätta oss med i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0