Packar i mitt huvud

Ligger i sängen och försöker sova men det går inte.. Har 1000 saker i huvudet just nu. Mest av allt tänker jag på torsdag, för då åker jag och Erik upp till Stockholm för att sova på hotell i en natt, äta ute, eventuellt spela bowling och framförallt lämna Eriks fina bil och hämta ut en ny fin bil. Det är ju därför vi åker upp dit. (Roligt för Erik att han flyger till Wien för 2 veckors jobb på söndag och jag kommer vara den av oss som kör den nya bilen mest, haha)
Behöver jag säga att jag längtar som bara den?? Älskar vår kära huvudstad. När jag gick på gymnasiet så hade jag tankar på att plugga till förskollärare i Stockholm men ville inte lämna familj, vänner och Erik här hemma så det blev Malmö.
Ligger just nu och packar i mitt huvud. Är man klädsjuk när man ligger och går igenom hela sin garderob och försöker solla ut 2 outfits? Eller är det bara för att jag är tjej?
Nu hade jag tänkt försöka sova, ska upp tiiidigt imorgon för att ha en föreläsning och sen slutar vi klockan 10. Då tar jag, Nona och Malin tåget ut till Emporia för lite shopping och lunch, thaimat, muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0