Jag är sämst på att blogga..

Eftersom jag fått en massa klagomål (framförallt från Sara haha) på att jag inte bloggar så skriver jag detta inlägget speciellt för er när jag egentligen skulle legat och sovit för länge sen. Hoppas du känner dig hedrad Sara ;) Och ni är så söta som klickar er in här varje dag i hopp om att ett inlägg ska ha ploppat upp.
Vad har hänt sen jag skrev? Åkte ju somsagt hem till Lotta och sov där. På eftermiddagen dagen efter så åkte jag, Lotta och Filip till Center Syd och gick något varv där innan pappa och mina syskon hämtade upp mig för vi skulle åka på hockey. På fredagen packade jag hela morgonen och sen åkte familjen och jag till Småland för att hälsa på min mormor & morfar och mina kusiner. Vi var där uppe från fredag-söndag och hittade på en massa skoj och jag åkte där ifrån med en blå rumpa då jag flög av pulkan när vi åkte i en is-backe haha..
I måndags gick jag upp med tuppen för att köra min Erik till Sturup och sen var jag barnvakt till hans fina bil till onsdagen. Gjorde en massa utflykter och på måndags eftermiddagen åkte jag och Malin till Greveholms-slott. 
Igår, onsdag, var jag ledig så jag och mina syskon körde först till Malmö och Lund och gjorde några ärenden sen åkte jag till Sturup för att hämta upp min fina Erik som jag inte hade träffat på ett tag (förutom det lilla i måndags). Vi hade saknat varandra lika mycket så han stannade kvar hos mig och sov här tills idag. Vi har varit som fastklistrade på varandra för vi har saknat varandra så haha. 
Nu sitter jag här i ett rum som det ser ut som en bombnedslag i.. Dum som jag är har jag skjutit upp att städa och imorgon är det fredag och då kommer Erik hit. Innan dess ska jag hinna städa hela ovanvåningen, duscha, bädda rent i sängen och förhoppningsvis hinna färga mina fransar. Och som grädde på moset ska jag in till skolan för att ha lektion 10-12, smart Natti att du inte börjat med allt tidigare.. 
Resten av helgen är fullproppad. På lördag ska jag åka hem till min fina Sara och sova hos henne tills söndag, vi ska åka rullor och äta nyttigt (inget godis eller chips) får se hur det går med de haha. Och på söndag ska jag och Erik *damdamdamdam* på visning! Till världens finaste hus! Åhh denna helgen kommer vara bra!
Nu blir det ett sånt långt inlägg som jag inte gillar.. Men det är bättre än inget. Jag har dessutom en massa bilder men dom får ni en annan dag. Lovar, ska försöka bli bättre på att blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0