It's friday friday!

Denna gången har jag en anledning till varför jag inte har bloggat. Hade en hemtenta i onsdags och veckan har gått åt till att plugga på det. Har även hunnit med att vara barnvakt till Vera och Melker. 
Nu sitter jag här och håller på att göra mig fredagsfin, har duschat, filat fötterna och målat naglarna. Blev ombre nails idag men jag lyckas inte få någon rättvis bild på dom så får väl slänga in en från google. 
Hade tänkt ta tag i att städa mitt stökiga rum. Pappa kommer snart och hämtar upp  mig för vi ska in till sjukhuset i Lund och skriva på papper för att vara med i ytterligare en astma-studie. När man kan få pengar för att ha en sjukdom så är det lite bra ändå, haha men bara lite lite, helst av allt vill jag att den ska försvinna.. 
Sen ska jag hem till min fina Erik och sova där ikväll. Imorgon har vi många planer men vi får se vilka vi tar tag i, sen sover Erik här imorgon till söndag och på söndag ska vi på en visning till en lägenhet. Vi får se hur det går! 
Ha en bra helg! 
Har försökt mig på något liknande det här med ljusrosa nagellack och mörkare rosa "infrostat" i nageln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0