Happy new year

Jag har inte haft tid eller ork till att blogga nu dessa dagarna. Firade jul hemma med familjen, farmor & farfar. Dagen efter jul spenderade jag med min älskade Erik hos hans mormor och morfar där även Eriks familj och moster också var. Sen har jag även hunnit med att gå och se The Hobbit på bio med Erik, hans mamma och moster. Har träffat Frida som jag inte sett på ett tag, så har fått prata av mig med henne. Och träffade Lotta iförrgår. 
Igår var det nyår och jag spenderade dagen och kvällen hemma hos min stora kärlek. Vi hade en riktigt rolig och mysig kväll med underbart god mat! Älskar att vara med Erik, vi har alltid så himla roligt tillsammans och han är min bästa vän men ändå killen jag dör för. Och det bästa på hela kvällen var ju att stå under en himmel full av raketer och kyssa Erik vid 12-slaget! Vid halv 3 på natten gick vi ut och satte oss i jacuzzin och satt där i 1 timme. Det snurrade i huvudet och man var så trött så både jag och Erik somnade till i badet haha.. 
Kom inte i säng förrens halv 4 och sov fram tills 6 imorse då jag mådde piss rent ut sagt. För mycket vin och champagne för min lilla kropp och alldeles fullproppad av mat. Det värsta av allt var att det enda jag drömde om var mat, haha så mådde ännu sämre då.. Men efter att ha varit uppe och gått ett varv i Eriks hus, så var det så skönt att krypa ner i sängen igen och somna om i Eriks varma famn. 
Idag har varit en slappedag, vet inte hur många filmer vi har sett på och vid 4 var vi så sega så vi gick ut och gick en runda. 
Kom hem igen vid 8 och ska gå och lägga mig nu. Ska träffa fina Lotta imorgon! 
Den 23 december firade jag och Erik lillejulafton ute i skogen hos bambisarna haha
Bild från igår, hade fullt upp med att kyssa Erik och skåla men en liten bild på en raket lyckades jag ta med min sega kamera på iPhonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0