En ny bebis

Hej på er!
Jag har haft en massa saker att göra och därför inte hunnit med att blogga på mer än 1 vecka, dåligt..
Förra veckan spenderades i skolan, jag tog även tag i mitt liv och skrev upp mig på vikarebanken och jobbade 2 dagar förra veckan.
Helgen var fylld med jobb och mys. Har spenderat så mycket tid som jag bara kan med min älskling för vi ses inte på 2 veckor snart då han ska jobba i Wien. Vi har även firat farmor i helgen för hon fyllde år igår.
Idag är måndagen något lite extra utöver en tråkig måndag. Varför? För just nu sitter jag och skriver på min nyinhandlade bebis. Var på Mediamarkt imorse med pappa och inhandlade en laptop. Min fina Sony Vaio har allt, t.o.m touch i skärmen så tröttnar jag på tagentbordet så kan jag bara trycka upp ett tagentbord på skärmen, hur coolt?
Hittade en äldre modell av min dator på internet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0