Dance our tears away

Nu jäklar, ny vecka, nya tag i bloggen! 
Jag har haft en riktigt bra helg! I fredags kom min fina Erik hit. Vi åt mat, kollade på 2 filmer, hade uppesittarkväll/myskväll. Sen sov Erik här. Lördagen spenderade vi i våra myskläder framför tv-spelet och spelade krigs-spel, haha vilken tur Erik har som är tillsammans med en flickvän som gillar "killspel" va? Sen drog vi fram mitt stora airhockey bord och spelade mot varandra. 
På eftermiddagen sa jag hejdå till Erik. Tog en snabb runda ner på Center Syd med Linus och sen tog jag bilen mot Hörby för att åka hem till min fina Sara. Vi åt tacos, pratade en massa och gjorde marängsviss som vi åt framför en film. Sen sov jag hos Sara. 
Igår, söndag, var jag tvungen att åka ifrån Sara rätt så tidigt för att åka och hämta upp Erik då vi hade hus-visning på schemat. Vi har hittat världens finaste hus men tyvärr så var det en massa minus som man inte såg på bilderna.. Och några andra saker som får oss att inte lägga något bud. Så vi åkte hem till Erik och gick in på hemnet och hittade lite andra alternativ, får se vad som händer! På kvällen åt vi middag med Eriks familj, mormor, morfar och farmor och sen körde jag hem sent på kvällen.
Nu sitter jag här. Har en hemtenta på onsdag så pluggar för fullt. Men tänkte ta en paus och gå ut på en powerwalk nu. Hörs sen!
Ni kan få några bilder från helgen
(Bild från förra veckan) Jag & Malin var vid Greveholmsslott, eller Hjularödsslott som det så fint heter.
Bild från i fredags. Erik lekte fotograf, vilken tur att han känner mig bäst och kan få fram dom bästa sidorna i mig, han kanske ska börja jobba som personlig fotograf? 
Vi åt tacos i fredags också och när vi ätit färdigt så kom Cola glatt till bordet och gick mellan alla skålarna för att äta upp resterna, min sötnos
Myskväll hemma hos Sara i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0