Take a walk

Idag är det en söndag med lite mindre söndagsångest än förra veckan. Kan det vara för att jag ska hämta Erik på fredag när han kommer med flyget från Wien? Åhh vad jag längtar efter honom! 
Imorse stängde jag av alla väckarklockor och ljudet på mobilen och sov ut, länge. Så det blev en sen frukost och när jag hade ätit upp så kom mamma och pappa hem tillsammans med farmor och farfar. Dom hade köpt med sig fika och semlor, årets första semla för mig, namnam! 
Sen körde jag och Ida med farmor och farfar till Burlöv Center för att fixa varsin klocka som vi fick av dom ♥
Tanken var ju att jag skulle storstäda mitt rum idag, men när jag vaknade så hade jag fortfarande riktigt ont i halsen och kände mig febrig. Just nu har jag en alvedon-kick så har hunnit med att plocka undan klädbergen på mitt rum och sorterat tvätt. Håller även på att fixa och trixa med Eriks alla hjärtans-dag present. Jag är en person som älskar att ge och slår inte bara in en present huxflux. Det ska vara personligt. 
På tal om alla hjärtans-dag, jag är så sjuuukt nyfiken. Det är ju på torsdag och eftersom Erik kommer hem på fredag så får vi fira det då, men han har sagt till mig att vara hemma på torsdag för det kommer hända något då. Undra vad han har fixat? Att berätta en överraskning för mig är som att säga till ett barn att jultomten kommer. Är nyfiknare än Nicke nyfiken. 
Och ja vi firar alla hjärtans-dag. Det är väl den dagen som många gnäller om, framför allt singlar. Men vem har sagt att kärleken måste ges till sin pojkvän/flickvän? Ge extra mycket kärlek till familjen eller en vän istället? Och sluta gnäll! ;)
Bild från vår 5-års dag. Den finaste och bästa människan på detta jordklot! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0