Happy valentines day

Jag har inte haft tid till att blogga i veckan. När jag kommer hem från praktiken så är jag helt slutkörd så det sista jag orkar är att starta datorn. Det har inte hänt så  mycket i veckan, en lugn vecka med praktik och sen har jag varit barnvakt till Alice. 
Idag är det torsdag och alla hjärtans dag. Tyvärr får jag inte fira dagen med min älskling men han kommer ju hem imorgon så vi får ta igen det då! Erik är världens underbaraste, trots att han sitter uppe på ett hotell i Wien så har han fixat 3 stora fina röda rosor till mig som Eriks mamma kom med i eftermiddag. Erik är bäst!
Jag har istället firat min dag med min familj. När jag slutade praktiken så körde jag iväg och handlade rosor och vaniljhjärtan som stod på bordet när familjen kom hem.
Nu sitter jag här, har precis fixat min lunchlåda till imorgon och ska strax hoppa i säng. Måste vara pigg imorgon då min lärare kommer från skolan och tittar när jag håller i en aktivitet med barnen, oh nervöst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0