Watch out for this

Vet inte vad som hände med mitt förra inlägg? Det avslutade sig själv haha..
Kan väl fortsätta att skriva utefter mitt förra inlägg?
Förra torsdagen så åkte jag och Erik först ut till Järavallen och gick en lååång runda med Mio. Sen åkte vi till Väla. Åt lunch när vi kom fram till Helsingborg och sen gick vi ett varv på Väla. Blev bortskämd av en massa påskpresenter från Erik, han är för snäll.
På fredagskvällen kom Lotta och Filip till oss. Vi lagade tacos och sen hoppade vi i jacuzzin och drack champagne. Mysigt sätt att avsluta kvällen. Innan vi la oss så skulle Erik och Filip såklart envisas med att starta en skräckfilm så för att slippa kolla på hela så somnade jag med vilje 20 minuter i mitten av filmen, haha jag är så smart!
Vad har jag gjort i veckan då? Börjat en ny kurs i skolan, våren har kommit på riktigt (hoppas vi, ingen mer snö nu!). Har klippt mig, eller klippt och klippt. Toppat håret. Min frisör är bäst, och det roliga är att hon kom ihåg mig när jag ringde i veckan och beställde tid trots att jag inte varit hos henne sen september-oktober?
Nej nu ska jag inte skriva mer. Bilder kommer i ett annat inlägg. Ha en bra fredag och en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0