Together we are

Ojdå.. Har inte bloggat på nästan 2 veckor. Jag har inte haft tid eller ork. Har haft världens förkylning så har inte ens orkat starta datorn när jag kommit hem på kvällarna.
Vad har jag gjort på 2 veckor? Förra veckan träffade jag Lotta. Vi shoppade i flera timmar på Emporia, det är alltid lika roligt att träffa Lotta. I helgen jobbade jag mitt första pass på Barsebäcks golfklubb vilket gick jätte bra och var riktigt kul! Följde sen med mamma och pappa till Lomma för att de skulle hem till Fridas föräldrar och Frida var hemma från Småland.
I veckan har jag bytt däck på Eriks bil (lyckades köra upp på rampen trots att jag var livrädd först haha, jätte stolt), sen har jag och Frida gått på Emporia och ätit på Jensens. Har även hunnit med några fikor med Malin och Nona.
Och i onsdags var jag och mamma på gymmet, vi fick instruktion av en PT som la upp ett träningsschema för oss, nu jäklar ska vi bränna fett! haha..
Idag är det äntligen fredag och min Erik kommer äntligen hem från Holland där han har varit i 2 veckor. Ska köra och hämta honom vid tåget om någon timme.
Har duschat, skrubbat fötterna och målat naglarna. Solen försvann precis men jag funderar på att trotsa vädret och gå ut på en power walk. Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0