Jag är dålig på detta..

Haha ja... här sitter jag nu igen och det har gått ännu en vecka utan att jag har bloggat. Har börjat tröttna lite på det, men samtidigt så är det kul. Speciellt att kunna kolla tillbaka om några år och se vad som hände i mitt liv. 
Jag har en massa bilder som ska läggas upp men jag är för lat för att hämta sladden haha.. 
Vad har jag gjort under denna veckan? Förra helgen hämtade jag min Erik som kom från Holland. Jag hade "beställt" (pratat mycket om) en epilatior som Erik köpt i smyg. Haha fyyy vilken tortyr, fick binda fast mina händer och bita i en filt samtidigt som Erik epilerade mina ben. Men gud vad jag älskar den! Att få lena ben i 4 veckor och slippa rakhyvlar gillar vi!
I veckan har jag varit barnvakt till Vidar och Hannes och umgåtts mycket med Malin och Nona. Jag och Malin åkte hem till Nonas lägenhet för att äta lunch med henne innan vi avslutade vår dag med en fika på lillatorg, myspys.
I helgen har jag varit med mitt hjärta. Har även jobbat idag och igår. Erik var en ängel som gick upp med mig, körde mig ut till golfklubben och var med mig i någon timme och såg till så jag fick allt iordning. Eftersom det var första gången som jag stod själv i kiosken så var jag lite nervös men det gick super! 
Imorgon är jag ledig, skolarbete står på schemat! Sen på tisdag är det valborg och det firas hemma hos Erik, längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0