You must be out of your mind

Heeej på er! Förlåt förlåt förlåt att jag inte har skrivit men har verkligen haft fullt upp hela veckan! Kan berätta lite kort om veckan.
I måndags var jag barnvakt till den 1,5 åriga flickan och när jag kom hem så var jag helt utslagen så jag somnade fort. I tisdags var första dagen i skolan, fick äntligen träffa min klass som verkar vara den bästa! Vi blev uppdelade i små arbetsgrupper där jag hamnade med 2 tjejer i min ålder och en tjej som var 40. Tjejerna i min ålder och jag gick på insparken på kvällen, det var riktigt kul och jag är glad att vi gjorde det för vi lärde känna många nya! 
Sen har jag varit i skolan onsdag och idag, torsdag. Det är inga långa lektioner direkt. Idag hade vi en lektion på 45 minuter och sen slutade vi, rätt skönt haha. Men trivs gör jag verkligen. Det känns som jag har kännt personerna i min klass mer än i bara några dagar, alla är så trevliga och sociala.
Ikväll när jag stod och lagade mat åt familjen så ringde Erik. Han hade fixat vip biljetter till det nya Buger King som öppnar här i Lödde imorgon, så jag och Erik åkte dit. Blev bjudna på champagne och sen bjöd dom på gratis whopper-meny, riktigt gott! 
Sen ikväll har jag varit och handlat mat på Maxi. När jag cyklar hem så möter jag en tjej som skriker "Heeeej!!". Det var Emma, min gamla kollega. Så vi stod och babblade och tog upp hela cykelvägen haha.
Imorgon är det fredag och jag är ledig! Jag ska hem till Erik och sova där. Bada jacuzzi och mysa. Perfekt! 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0