Vill ha förändring

Jag hann inte skriva igår. 
Började skolan tidigt med en föreläsning och sen slutade vi vid 10. Jag och Nona gick runt hela skolan för att försöka hitta en dator som vi kunde skriva ut kursguiden ifrån men det ville inte fungera så vi gav upp och åkte hem. När jag kom hem så lagade jag mat och satte mig vid tvn och åt. När jag ätit färdigt så la jag mig ner och då var det kört, somnade direkt. Men vaknade som tur var i tid för att sen ta bussen in till Malmö igen. Jag, Malin och Nona skulle möta upp folk vid skolan för att gå på insparken men Nona blev sjuk så jag och Malin åkte dit själva innan vi mötte upp dom andra. Det var 5-kamp på insparken igår och vi kände inte alls för att springa osv så vi satt bara på gräset och pratade. Vet inte ens vilket lag som vann, tanken var att vi skulle heja på vårt gröna lag men det gick ju inte speciellt bra haha..
Idag började jag 14:15 men var ändå uppe vid 8 imorse. När jag ätit lunch så knackade det på dörren och jag blev överlycklig när jag såg att det var min kära pojkvän som stod utanför dörren. Så glad så att när jag smällde upp dörren så trillade jag in i väggen och fick en bula i pannan, haha klumpen.. Älskar när jag får spontana besök, även om jag stod där ruffsig i håret och i pyjamas tröja och Erik var snygg som vanligt haha.
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Ska plugga lite och sen vid 18:00 har jag klipptid. Jag vill ha förändring nu känner jag, är trött på mitt hår men vill ändå ha kvar längden. Så jag (och typ alla jag känner) har bestämt att jag ska klippa lugg. Sist jag gjorde det var för 2 år sen, 2010, faktiskt i September det också läskigt nog haha. Och då sa alla jag träffade att jag passade så sjukt bra i det, så vi får väl hoppas att det blir så bra denna gången också då! Annars får jag gå med en mössa på huvudet tills det växer ut haha..
En liten Natti, dagen efter att Lotta hade klippt lugg på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0