Vad vore jag utan dina andetag?

Då var det söndag igen, helgen går för fort! Men den har känts lite längre i och med att jag var ledig från skolan i fredags.
I fredags kom min Erik hit och hämtade mig. Vi åkte hem till honom och åt ceasarsallad, otroligt gott! Sen badade vi jacuzzi och bäddade ner oss i Eriks säng och tittade på 2 filmer. Vi fick göra ett kryss i taket också då Erik somnade i slutet på den sista filmen och inte jag, woho! (brukar alltid vara jag som somnar annars haha)
Igår åkte vi först till Maxi och handlade lite ingredienser + gottesaker och sen köpte vi med oss lunch hem från det nybyggda Burger King. När en Whopper-meny kostar 39:- får man passa på! Sen åkte vi hem till mig och bakade chokladkaka med nougattäcke, det var lika gott som det låter! På kvällen kollade vi på The avengers och jag satt och beundrade Hulken, skulle lätt varit han om jag var en superhjälte haha! 
Inatt har jag haft en sån jobbig natt och drömt 1000 drömmar, hade en mardröm som jag inte kommer ihåg men Erik berättade imorse att jag hade satt mig upp i full panik och hyperventilerat för jag var så rädd, så han hade kramat mig och sagt att det bara var en dröm, då hade jag sagt "jag är rääädd Eriik" med en ynklig röst och somnat på hans bröst. Haha kommer inte ihåg något av detta! Hade velat filma mig själv när jag sover för jag håller full rulle på natten. 
Imorse vaknade vi tidigt tidigt för att våra grannars katter satt under mitt fönster och skrek på varandra, lät som en bebis som grät. Och sen kunde vi inte somna om igen. Så nu hade jag tänkt gå och lägga mig! Hörs imorgon!
Är så lycklig att jag har min fina pojkvän, han är hela min värld, min bästa vän. Älskar honom såååå otroligt mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0